Voorproefje Vastgoed 6: De klant verleiden, drones en de woningwebsite als marketingtool
In Vastgoed 6 (thema Woningpromotie en -presentatie) een interview met Jan Willem ten Kley van Conduct Vastgoed. Hij makelt in het allerhoogste segment. In zijn werk draait het om bemiddelen met een plus, want kopers en verkopers zijn kritisch. “De presentatie van deze bijzondere huizen vergt altijd meer aandacht.”
Neem nu een abonnement en ontvang de nieuwste uitgave
Verder in Vastgoed 6:
-
Verleiden tijdens bezichtiging
-
Exclusieve woningwebsite als marketingtool
-
Drone maakt definitieve doorbraak
-
Den Haag in 2030: stedelijk, attractief en inclusief
Wat maakt makelen in onze regeringsstad zo bijzonder? Drie makelaars vertellen:
– Nard van Loon van B&F Makelaar: ‘Klushuizen zijn vanwege alle gestegen kosten minder interessant voor kopers’
– Esther van Heteren, Mevrouw de Aankoopmakelaar: ‘Ik vind het interessant om informatie over een woning helemaal uit te diepen’
– Ruud Jos, MTV Makelaardij: ‘Alles is te verkopen, het gaat erom dat je met twee tevreden partijen eindigt’